«Свято наближається»: факт чи реклама відомої компанії?

25 листопада 2020 року об 11.00 для студентів 33 та 34 груп філологічного факультету відбувся workshop 7 за темою: «Особливості формування інфомедійної грамотності в процесі виховної роботи з учнями основної школи», який провели в межах проєкту “Інфомедійна грамотність: навчись сам – навчи інших”, який відбувається в рамках грантової програми міжнародного проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», що реалізується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств Великої Британії та США в Україні у партнерстві з Міністерством освіти й науки України й Академією Української Преси.

Студенти разом зі спікерами: Ольгою Лілик, Оленою Сазоновою, Мариною Ольховик та Світланою Гергуль визначили зміст поняття «медіаграмотність», вчилися розрізняти вплив медіа на громадян та розвивали вміння застосовувати медіа освіту в навчальному процесі. 

   Особливо сподобалося присутнім тестування в ZOOMі з виокремленням факту від судження, адже ментори запропонували учасникам інтерактивний підхід, який допомогає розрізняти подану інформацію на практиці. Спірним виявилося питання щодо вислову «Свято наближається»: факт чи реклама відомої компанії? Філологи прийшли до спільного висновку – «факт».

Метод пошуку інформації по фото, вміння виявляти пропаганду, реалізація теоретичних знань на практиці та багато іншого подавали в цікавій та інтегрованій формі .

   Тож налаштовуймося на творчий настрій та продовжуємо креативити!


Створено записів: 126

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі записи

Почніть набирати текст зверху та натисніть "Enter" для пошуку. Натисніть ESC для відміни.

Філологічний факультет