Неформальна освіта

Ми постійно рекомендуємо студентам постійно розвиватись і тому часто даємо посилання на різні курси. Ось їх перелік:

Наука повсякденного мислення

“Вітаємо вас на курсі критичного мислення! Ми будемо вивчати психологію нашого повсякденного мислення: чому люди вірять у неправдоподібні речі, як ми формуємо і змінюємо наші погляди, чому очікування викривляють судження і як приймати більш зважені рішення. Ми обговоримо такі теми як плацебо, паранормальні явища, медицина, дива тощо.

Ви будете застосовувати наукові методи, щоб оцінити твердження, зрозуміти докази і усвідомити, чому ми так часто робимо нераціональний вибір.

Замість поквапливого, автоматичного, інстинктивного, емоційного і стереотипного мислення ви почнете більше покладатися на неспішне, сповнене розумових зусиль, цілеспрямоване й аналітичне мислення.

Ви отримаєте інструменти, які допоможуть навчитися мислити незалежно й аналітично, цінувати факти більше за власний досвід. 

Разом ми вивчимо ментальні ярлики, якими іноді зловживають люди, а також навчимося використовувати ці знання для кращого прийняття рішень і більш критичного мислення.” – зі сторінки курсу.

Приблизна тривалість – 80 годин.


Освітні інструменти критичного мислення

“Освітяни, вихованці та умови виховання – провідні компоненти освітнього процесу. Відтак ефективність освітнього процесу залежить від того:

  1. як добре ми налаштуємо «Страдиварі» освітнього процесу – свою власну особистість; 
  2. як добре ми зрозуміємо «ментальну мапу» наших уявлень про учнів і те, наскільки точно ця мапа відбиває нашу «територію» – реальних школярів;
  3. як ми вибудуємо хореографію освіти – взаємодію з учнями у процесі навчання.

Саме цим трьом магістральним темам буде присвячений наш курс. Протягом занять ми спробуємо дошукатись до коренів освітніх проблем: як спонукати учнів до навчання? У наших педагогічних вишах зрідка розповідають про мистецтво мотивації, а саме це є ключовим умінням для освітянина. Спробуємо поглянути на освіту як на задоволення потреб школярів, що дозволить зробити освітню працю приємнішою, а навчання учнів – результативнішим.

Не менш важливою є турбота про власне духовне здоров’я та емоційний добробут: які секрети гармонізації життя освітянина? Як може прислужитися досвід австрійського психотерапевта В. Франкла для цієї мети? Як реалізувати себе в освітньому середовищі та не потрапити у вир непотрібних справ, апатії, професійного вигорання тощо?

Час – це найцінніший ресурс. Приміром, гроші приходять і йдуть, а час лише йде! Як забезпечити раціональне використання робочого часу освітянина? Якими справами слід займатися передовсім?

Напевно, немає освітян, які б не були знайомі зі стресом та невротичними реакціями. Відтак актуальним є питання, яке ми розглянемо у нашому курсі: «Як використовувати стреси для особистісного зростання?». 

Ключові проблеми курсу: якими мають бути ідеали освіти, або яку особистість має виховати наша освіта? Як навчати так, аби наша молодь стала успішною та щасливою? Які рецепти «освітянського щастя» є у провідних країн світу? Що з цього можна і варто використати нам? Що є стратегічною метою освіти? Як налагодити екологічний освітній процес і чи допоможуть нам в цьому стандартизовані тести? Як втілити парадигму ефективності в освітній процес та тримати баланс?

Запропонований курс дозволить опанувати мистецтвом критичного розмірковування для рефлексії своєї освітньої діяльності, відтак і фахового зростання. Навичка критично мислити навіть зможе зробити вас щасливими і задоволеними! Застосування стратегій критичного мислення підвищить методологічну підготовку, а отже й сприятиме успішності вашої викладацької діяльності. Вам не доведеться більше закликати вихованців до дисципліни, примушувати та карати, тому що ви зможете цілеспрямовано моделювати емоції під час освітнього процесу.” – зі сторінки курсу.

Приблизна тривалість – 60 годин.


Критичне мислення для освітян

“Критичне мислення та освітній процес, побудований на його засадах, за останні 10 років стали основою освітніх реформ у провідних країнах Європи. Всесвітній економічний форум у Давосі регулярно складає перелік актуальних навичок, необхідних для успішної кар’єри. За останні роки критичне мислення піднялося в рейтингу цих навичок з 4 місця (навички для 2015 року) до 2 місця (навички, які будуть важливими в 2020 році). Уміння критично мислити забезпечує науково-технічний і суспільний прогрес та є запорукою демократії, а освіта відіграє в його розвитку першорядну роль. Критичне мислення забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням.

Запропонований курс дозволить вам опанувати стратегії та процедури критичного мислення, що дасть змогу підвищити вашу особистісну ефективність та успішність ухвалених рішень. Ознайомлення з теорією та методикою навчання критичного мислення посилить вашу методологічну підготовку й сприятиме успішності вашої викладацької діяльності. Ви зможете цілеспрямовано моделювати емоції під час освітнього процесу, розробити власні методики навчання, засновані на теорії розвитку критичного мислення. Відеолекції, завдання та форум курсу будуть доступні постійно.” – зі сторінки курсу.

Приблизна тривалість – 30 годин.


Хейт під час пандемії

“У курсі з’ясуймо, як під час останніх пів року хейт поширюється світом, як висловлювати свою думку в інтернеті та яким новинам варто довіряти.

Реєструйся на безкоштовний онлайн-курс «Хейт під час пандемії», щоб зупинити мову ворожнечі в часи, коли варто вирішувати проблеми, а не створювати нові.

Цей онлайн-курс розробили, щоб ти:

  • зрозумів/-ла, до чого можуть призвести негативні коментарі думок та рішень інших людей;
  • навчився/-лася самостійно зупиняти потік хейту стосовно себе чи інших;
  • міг/могла впоратись із особистими негативними емоціями щодо інформації в інтернеті.” – зі сторінки курсу.

Академічна доброчесність

“Плагіат та культура «копіювати/вставити» — це не лише порушення правил академічної доброчесності, а й порушення закону. 

У курсі ми розглянемо поняття «академічна доброчесність» та зосередимо увагу на тому, як вчитель чи вчителька 8-11 класів може сприяти формуванню культури академічної доброчесності в учнів.

Курс пропонує інструменти для роботи з учнями старших класів: методичні рекомендаціїробочий зошитсценарії уроківпрезентаціїінтерактивний тест.” – зі сторінки курсу.


VERIFIED – онлайн-курс з медіаграмотності

“Як часто ти перевіряєш свою стрічку у Facebook та обговорюєш новини з друзями? Ми отримуємо регулярні оновлення та сповіщення звідусіль — месенджери, електронна пошта, медіа. «Бути в курсі» — модно, тож ми намагаємось охопити якомога більше інформації. Однак інформація може бути оманливою та перевантажувати наш мозок. 

Як ранкова кава бадьорить нас, так критичне мислення допомагає нам бути зосередженими та пильними. Кава стала щоденним ритуалом для багатьох із нас. Таким самим ритуалом повинна стати й медіаграмотність. 

«Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності» пояснює, як орієнтуватися в інформації довкола та як розпізнавати дезінформацію та пропаганду. 

Тож як щодо критичного мислення та кави з собою?” – зі сторінки курсу.


Створено записів: 126

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі записи

Почніть набирати текст зверху та натисніть "Enter" для пошуку. Натисніть ESC для відміни.

Філологічний факультет